دسته‌بندی نشده, گز از تنقلات شیرین, گز بلداجی

مرکز خرید گز اصفهان

مرکز خرید گز اصفهان
0
(0)

برای رفتن به مرکز خرید گز اصفهان حتما لازم نیست  به اصفهان سفر کنید. و خرید های خود را از میدان نقش جهان انجام دهید. امروزه امکان خرید هرکالایی در هر نقطه  ای به وجود آمده است. گز اصفهان نیز از این مسئله مستثنی نیست. شما امکان این را دارید که از طریق سایت اینترنتی در هر جایی از جهان که هستید انواع گز مورد دلخواه را با حمل و نقل کاملا بهداشتی و بدون هیچ آسیبی دریافت کنید.

مرکز خرید گز اصفهان

ریشه گز اصفهان

ریشه گز به شهر اصفهان برمی‌گردد و شروع تولید گز از سال 1334 بوده است. و بعد از آن زمان تولید گز، به طور وسیع رایج شده است. به طوری که کارگاه ها و کارخانه های مختلف برای تولید گز در نقاط مختلفی شروع به کار کردند.

مسلما گزی که امروزه ما با آن آشنایی داریم گز اولیه نیست و مواد اولیه آن در طی زمان تغییر کرده است. در ابتدا از شیره درخت گزانبین برای تولید گز استفاده می‌شده است.

اما امروزه شیره گزانگبین گران بوده و دیگر از آن به ندرت استفاده می‌شود.اما به جای آن از مواد اولیه گیاهی و ارزانتر به عنوان جایگزین استفاده می‌کنند.

مواد اولیه‌ ای که به طور مشترک در انواع مختلف گز استفاده می‌شود:
  • شکر
  • خلال بیدمشک
  • مغز پسته، فندق یا بادام
  • گلاب
  • سفیده تخم مرغ
  • گزانگبین
  • انگبین‌های گیاهی نظیر ترنجبین، عسل و…
مطالعه کنید درباره‌  طبع گز چیست؟

در انواع مختلف گز موجود در بازار، مواد اولیه با درصد های متفاوت ترکیب می‌شوند. بنابراین هنگام تهیه گز از مرکز خرید گز اصفهان باید به درصد مواد به کار رفته هر محصول نیز توجه داشته باشید.

مرکز خرید گز اصفهان

استفاده از عسل گون به جای شکر در گز

شیرینی گز به دلیل گلوکز موجود در مواد آن است. گلوکز مایع نقش بسیار مهمی در تولید گز دارد.به مخلوط جوشیده ی آب شکر و گلوکز،  سیاه چاشنی گفته می شود. غلظت سیاه چاشنی که در گزسازی به کار می رود؛ 85 درصد است. درکارگاه های  گز فردوس به جای شکر از عسل گون استفاده می‌کنند.

استان چهارمحال و بختیاری سرزمین جنگل‌های بلوط و گون است. در این سرزمین به وفور درخت گون پیدا می‌شود. به همین جهت زنبور داری و پرورش زنبور در این منطقه یکی از شغل‌های پرطرفدار است. به همین دلیل برند گز فردوس هم از عسل گون طبیعی به جای شکر استفاده می‌کند.حتی اگر به محصولات گز فردوس دقت کنید، رنگ این گز برخلاف سایر گزها قهوه‌ای عسلی است.

 مرکز خرید گز اصفهان

تولیدکنندگان در کارخانه ها و کارگاه های گز در بلداجی با افزایش کیفیت تولیدات خود، بخش زیادی از بازار های فروش و مرکز خرید گز اصفهان را برای خود کنند. به گونه ای که گز بلداجی امروزه به یکی از مهم ترین نمایندگی های تولید گز تبدیل شده است. تولید سالانه در کارخانه های گز بلداجی بیش از یک سوم تولیدات گز کشور را از آن خود کرده است.

مرکز خرید گز اصفهان

 

در عین این که کیفیت گز تولید شده با به کار گرفتن انگبین حفظ می گردد. انگبین یکی از مواد اولیه مهم در تولید گز است. این شیره از گیاه انگبین به دست آورده می‌شود. منشا این گیاه در کوهستان های چهار محال و بختیاری است. با وجود گران بودن این شیره، مرکز خرید گز اصفهان به دلیل نزدیکی به منشا رویش این گیاه، توانایی این را دارند که انگبین را با قیمت کمتری خریداری کنند. به گونه ای که قیمت نهایی خرید گز مقرون به صرفه خواهد بود.

مطالعه کنید درباره‌  بهترین گز اصفهان

مراکز اینترنتی فروش و خرید گز اصفهان

امروزه با به وجود آمدن سایت های اینترنتی، خرید محصولات از هر مکانی برای خریدار، امکان پذیراست. اما در ابتدای امر که این سایت ها ایجاد شده بودند؛ مشتری ها نمی‌توانستند به این سایت ها اعتماد کنند و از آن ها خرید نمایند. و هر چند سخت تر به فروشگاه فیزیکی فروشنده ها رفته ومحصولات مد نظر خود را تهیه کنند.اما پس از جلب اعتماد خریداران توسط این فروشندگان اینترنتی،  دیگر مهم نیست ساکن کجا باشید. با ورود به سایت فروشگاه و انتخاب محصول خود می‌توانید خرید خود را به آسان ترین شکل انجام دهید.

این سایت ها از سیستم پشتیبانی بهره‌مند هستند. بنابراین اگر قصد دارید به مرکز خرید گز اصفهان سر بزنید اما فرصت سفر کردن ندارید؛ می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فردوس گز به راحتی و در کمترین زمان ممکن از انواع محصولات و قیمت های آن ها مطلع شوید. و خرید خود را در کمترین زمان و مطمئن انجام دهید.

برای مشاهده محصولات فردوس گز کلیک کنید.

مرکز خرید گز اصفهان

کارگاه و فروشگاه فردوس گز

فردوس گز کسب و کاری خانوادگی است. این کسب و کار سال ها به تولید گز مشغول بوده است. فردوس گز پس از توسعه اینترنت و فروشگاه های اینترنتی، اقدام به فروش محصولات خود به صورت اینترنتی نیز نموده است.

تجارت های قدیمی دریافته اند که تنها راه برای زنده ماندن کسب و کارها؛ کسب رضایت مشتریان است.

فردوس گز برای حفظ رضایت مشتری و کیفیت محصولات خود؛ به دقت بر نحوه ی بسته بندی و ارسال بهداشتی گز نظارت می کند. تا گزی که به دست مشتری خواهد رسید از کیفیت مناسب برخوردار باشد.

مطالعه کنید درباره‌  خرید گز پسته ای

برای آشنایی بیشتر با نحوه ی تولید وفروش فردوس گز کلیک کنید.

 

مرکز خرید گز اصفهان

مخاطبان عزیز از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید؛ سپاس گزاریم.سوالات ونظرات خود را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

شما می توانید ما را در اینجا دنبال کنید.

 

منبع : صفحات وب

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *