گز آردی, گز بلداجی, گز سکه ایی

خرید گز سکه ای

خرید گز سکه ای
0
(0)

گز جزو هنر های شیرینی سازی اصفهان به شمار می‌رود که بسیاری از خصوصیات این شهر را در آن می‌توان دید. انواع گز شامل: آردی، لقمه ای، سکه ای، انگشت پیچ است. شما میتوانید به عنوان یک سوغاتی خرید گز سکه ای رو در نظر داشته باشید.

سابقه تولید گز به چند صده پیش می‌رسد. در طی سال ها با پیشرفت تکنولوژی، روش ها و ابزار های ساخت گز تغییر کرده و امروزه به کار بردن دست در تولید گز خیلی کم شده است.

همچنین دستگاه های ساخت گز معیار کیفی بر حسب استاندارد های جهانی دارند. این امر باعث بالا رفتن سطح بهداشتی و کیفی گزها شده است. گز سکه ای همچنین به دلیل استفاده از افزودنی های گیاهی و طبیعی، که هر یک از آن ها درای خاصیت اثبات شده‌ای است، از لحاظ ارزش غذایی بسیار غنی است.

به همین دلیل می‌توان از این شیرینی برای تمام سنین حتی برای کودکان نیز استفاده نمود.چنانچه به دنبال فکر خرید گز سکه ای افتاده اید؛ اما نمی دانید محصول با کیفیت چگونه است و آن را از چه عرضه کننده ای باید خرید ؛ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خرید گز سکه ای

تاریخچه گز های سکه ای به اصفهان پیشین و سلسله صفویه بازمی‌گردد. این نوع گز ها برای اولین بار در آن دوران تولید می‌شدند. در گذشته با قرار دادن گز در آرد، گز ترد تر و خوش طعم ترشده  و این موجب مقبولیت زیاد گز سکه ای بین مردم بوده است.

مطالعه کنید درباره‌  بهترین نوع گز

در ادامه مواردی را ذکرخواهیم نمود؛ که در خرید گز بهتر است مد نظر داشته باشید.خرید گز سکه ای

شرایط نگهداری گز

گزسکه ای باید در مکان خنک و خشک و به دور از خورشید نگهداری شود. و بهتر است به اندازه ای که مصرف می‌شود؛ خریداری شود. اما اگر قصد دارید به مدت طولانی این شیرینی را نگهداری کنید، باید پس از باز کردن هر بسته، آن را مجددا با یک کیسه بپوشانید. وبه نحوی آن را بسته بندی کنید که با هوای محیط هیچگونه تماسی نداشته باشد. و در نهایت بسته گز را در فریزر نگهداری کنید. با این روش حتی تا یک سال می‌توانید این شیرینی را سالم نگه دارید و از طعم منحصر به فرد آن لذت ببرید. درزمستان ها نیز می توانید گز را در جایی به دور از ابزار گرمایشی نگهداری کنید.

خرید غیرحضوری گز سکه ای

برای خرید و تهیه این گز‌ها به صورت عمده و پخش آن در تهران و سایر شهرها می‌توانید در فردوس گز به صورت کاملا غیرحضوری سفارشات خود را ثبت کنید. پیشنهاد ما به شما خرید گز سکه ای  از تولیدکنندگان گز  است . زیرا مشتری ها می توانند طبق نیاز  بازار هر منطقه ای محصول گز مورد نظر خود را خریداری نمایند. مرکز خرید گز سکه ای فردوس ارائه کننده‌ی انواع دیگر گزها نیز است.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این تولید کننده از تنوع محصولات قابل سفارش مطلع شوید. گز فردوس دشواری فرآیند خرید را به حداقل رسانده است. زیرا ارتباط مستقیم با تولید کننده و سفارش دهی کاملا آنلاین را برای خریداران ممکن نموده است.خرید گز سکه ای

عسل و انگبین

در تولید گز سکه ای با کیفیت ، استفاده از  عسل و انگبین اهمیت زیادی دارد. طعم شناخته شده ی گز های سکه ای که در ذهن ها نقش بسته است به دلیل عسل و انگبین به کار رفته در آن هاست. مزه این دو ماده باعث می‌شود طعم شیرین دلچسب و لطیفی به وجود آید که به هیچ وجه گلو را اذیت نمی کند. گز هایی که با شکرتولید می‌شوند و در آن ها عسل و انگبین به کار برده نمی‌شود؛ طعم شیرین مصنوعی و ناخوشایندی دارند.حتی گاهی شیرینی آن ها به قدری زیاد است که ممکن است موجب دلزدگی مصرف کننده شود.

مطالعه کنید درباره‌  اولین تولید کننده‌ی گز بلداجی

بیشتر بدانید: برتری گز بلداجی به اصفهان

در خرید گز سکه ای نگران ماندگاری نباشید!

همان طور که پیش از این نیز گفتیم گز با کیفیت،  در شرایط نگه داری مناسب، ماندگاری بالایی دارد.با وجود اینکه در گز ماده نگه دارنده ای استفاده نمی شود!

البته توصیه ما به شما این است که گز را به طور تازه و به اندازه نیازتان خریداری و مصرف کنید.اما حتی اگر قصد خرید گز سکه ای در مقادیر بالا دارید؛ قبل از خرید از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.تا در نگه داری آن با دشواری رو به رو نشوید.

از دیگر مزایای گز می توان به افزودنی های گیاهی متعدد آن اشاره کرد. این افزودنی ها سرشار از خواص متفاوت و اثبات شده هستند.

البته مغز های موجود در گز هم از این قاعده مستثنی نیستند. وجود مغز هایی چون بادام، گردو، پسته و … گز را منبع خوبی از ویتامین ها و اسید های چرب غیر اشباع نموده است.خرید گز سکه ای

خرید گز سکه ای از گز فردوس

گز های سکه ای گز فردوس برش های گردی از گزهستند که در آرد نگهداری می‌شوند. در گز سکه ای با برش گل های ریز علاوه بر مغز پسته از بادام نیز استفاده می‌کنند؛ که عطر بسیار دلپذیری به آن می‌بخشد.

گز سکه ای یا آردی دو نوع دارد:

  • گز سکه ای گل درشت، که 6 سانتی متر قطر دارد
  • گز سکه ای گل ریز، که 3.5 سانتی متر قطر دارد

از نظر طعم نیز می توان گزهای سکه ای را یه سه دسته تقسیم نمود :

  • گز سکه ای مغزدار
  • گز سکه ای زعفرانی
  • گز سکه ای شکلاتی
مطالعه کنید درباره‌  ویژگی های گز با کیفیت

برای خرید گز سکه ای در طعم های متنوع ، می توانید از محصولات فروشگاه اینترنتی گز فردوس دیدن نمایید.از دیرباز مهم ترین اصل برای تیم فردوس گز ، جلب رضایت مشتریان بوده است. خرید از این فروشگاه، هیچ تفاوتی با مراجعه حضوری به نمایندگی های این تولید کننده ندارد.البته به جز یک تفاوت، آن هم صرفه جویی در زمان!خرید گز سکه ای

ویژگی های گز با کیفیت

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب: استفاده از مواد نامرغوب معمولا باعث چسبنده شدن گز می شود. اگر گز سکه ای که خریداری کردید؛ و به دندانتان چسبید بدانید که احتمالا کیفیت بالایی ندارد. مسئله بعدی استفاده از مغزهای تازه و کیفیت الف است. اگر مغزهای گز زیر زبانتان مزه تلخی داد، بهتر است از ادامه خوردن آن صرف نظر کنید.
  • بسته بندی مرغوب: از آنجایی که گز برای مهمانی، سوغاتی و … استفاده می شود؛ باید بسته بندی شکیلی داشته باشد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که معمولا محصولاتی که بسته بندی خوبی دارند کیفیت مرغوبی هم دارند.
  • بهداشتی بودن گز و بسته بندی استاندارد: حتما به برند و علامت استاندارد آن توجه کنید.

شما میتوانید ما را در اینجا دنبال کنید.

مخطبان عزیز از همراهی شما تا انتهای مقاله ، سپاس گزاریم.نظرات و سوالات خود را در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : صفحات وب

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *