مواد اولیه گز

خرید عمده گز

میزان سفارش عمده گز

برای خرید عمده گز بلداجی باید جمعا فاکتور شما حداقل 10 کیلو یا 20 جعبه باشد. کمتر از این مقدار به قیمت تک فروشی محاسبه میشود.

روش ارسال گز عمده

برای متنوع بودن هزینه ارسال بین شهر های مختلف هزینه ارسال بر عهده خریدار است. شما میتوانید با اتوبوس، پست و تیپاکس سفارش را تحویل بگیرین. قبل از ارسال محصول همکاران فروش ما با شما هماهنگ میکنن.

زمان آماده سازی

شما دارین گز را به صورت عمده مستقیم از کارخانه، خریدار میکنین. گز بر طبق سفارش شما تازه تولید و بین 1 الی 5 روز کاری برای شما آماده میشود.

شرایط پرداخت

پرداخت سفارشات کمتر از 5 میلیون تومان، به صورت نقدی است و سفارشات بالای 5 میلیون با چک صیادی ثبت شده و مدت زمان 30 روزه قابل پرداخت است.

خرید بهترین نوع گز و نگهداری آن

لیست محصولات گز فردوس

گز ۱۸٪ پسته آردی ۲۵۰ گرمی

110,000 تومان
حاوی۴۰٪مغزپسته،سفیده تخم مرغ،گلاب،گلوکز،شکر،آب آشامیدونی وزن خالص گز در هربسته ۲۵۰ گرم تعداد گز در هر بسته۲۵عدد

گز ۱۸٪ پسته آردی ۴۰۰ گرمی

170,000 تومان
حاوی۱۸٪مغزپسته،،سفیده تخم مرغ،گلاب، گلوکز، شکر،آب آشامیدونی وزن خالص گز در هربسته 400 گرم تعداد گز در هر بسته ۱۶ عدد

گز ۱۸٪ پسته لقمه ای ۲۵۰ گرمی

110,000 تومان
حاوی۴۰٪مغزپسته،سفیده تخم مرغ،گلاب،گلوکز،شکر،آب آشامیدونی وزن خالص گز در هربسته ۲۵۰ گرم تعداد گز در هر بسته۲۵عدد

گز ۱۸٪ پسته لقمه ای ۴۰۰ گرمی

170,000 تومان
حاوی۱۸٪مغزپسته،،سفیده تخم مرغ،گلاب، گلوکز، شکر،آب آشامیدونی وزن خالص گز در هربسته 400 گرم تعداد گز در هر بسته ۳۲تا۳۶عدد

گز ۲۸٪ پسته آردی ۲۵۰ گرمی

150,000 تومان
حاوی۴۰٪مغزپسته،سفیده تخم مرغ،گلاب،گلوکز،شکر،آب آشامیدونی وزن خالص گز در هربسته ۲۵۰ گرم تعداد گز در هر بسته۲۵عدد

گز ۲۸٪ پسته آردی ۴۰۰ گرمی

220,000 تومان
حاوی۲۸٪مغزپسته،،سفیده تخم مرغ،گلاب، گلوکز، شکر،آب آشامیدونی وزن خالص گز در هربسته 400 گرم تعداد گز در هر بسته ۱۶ عدد

گز ۲۸٪ پسته لقمه ای ۲۵۰ گرمی

150,000 تومان
حاوی۴۰٪ مغز پسته، سفیده تخم مرغ، گلاب، گلوکز، شکر، آب آشامیدنی وزن خالص گز در هربسته ۲۵۰ گرم تعداد گز

گز ۲۸٪ پسته لقمه ای ۴۰۰ گرمی

225,000 تومان
حاوی ۲۸٪ مغز پسته، سفیده تخم مرغ، گلاب، گلوکز، شکر، آب آشامیدنی وزن خالص گز در هر بسته 400 گرم

گز ۴۰٪ بادام آردی ۴۰۰ گرمی

220,000 تومان
حاوی۴۰٪مغزبادام،ترنجبین،عسل،سفیده تخم مرغ،گلاب، گلوکز، شکر،آب آشامیدونی وزن خالص گز در هربسته 400 گرم تعداد گز در هر بسته ۱۶ عدد

گز ۴۰٪ بادام لقمه ای ۴۰۰ گرمی

220,000 تومان
حاوی۴۰٪مغزبادام،ترنجبین،عسل،سفیده تخم مرغ،گلاب، گلوکز، شکر،آب آشامیدنی وزن خالص گز در هربسته 400 گرم تعداد گز در هر بسته ۳۲ تا

گز ۴۰٪ پسته آردی ۲۵۰ گرمی (سکه ای)

170,000 تومان
حاوی۴۰٪مغزپسته،ترنجبین،عسل،سفیده تخم مرغ،گلاب، گلوکز، شکر،آب آشامیدنی وزن خالص گز در هربسته ۲۵۰ گرم تعداد گز در هر بسته۲۵عدد

گز ۴۰٪ پسته آردی ۴۰۰ گرمی (سکه ای)

275,000 تومان
حاوی40%مغزپسته،ترنجبین،عسل گون،سفیده تخم مرغ،گلاب، گلوکز، شکر،آب آشامیدونی وزن خالص گز در هربسته 400 گرم تعداد گز در هر بسته ۴۰عدد

انواع گز کیلویی

گز های کیلویی با توجه به اینکه مغز پسته، بادام و … در آن ها استفاده میشود، چه مقدار مغز داشته باشد و رایحه گز چی باشه انواع متفاوتی دارد که به صورت کامل در مورد هر کدوم برای شما توضیح داده ایم.

فروش عمده گز فله ای

گز های فله ای همان گز های لقمه ای هستند که بدون جعبه به فروش میرسند. گز های فله ای و کیلویی در کارتن های 5 کیلویی به فروش میرسند و درصد های مختلفی دارد که لیستشون رو پایین برای شما قرار میدیم.

این مدل گز برای صادرات یا فروش در مغازه ها بسیار مناسب بوده. به دلیل متنوع بودن خریدن انواع گز، مشتری های شما در ابتدا سعی میکنن از هر مدل مقداری کمی خرید کنن تا سلیقه خودشون رو بشناسن. اگر شما بدنبال خرید گز اصفهان هستید گز فردوس اولین تولید کنند گز بلداجی میباشد.

گز پسته ای

اکثر گز ها با مغز پسته تهیه میشوند. چون بهترین همخوانی بین ترکیبات گز و پسته است. پسته از 10 درصد تا 43 درصد، در گز اصفهان استفاده میشود. اگر مغز پسته بیشتر شود طعم گز حس نمیشود. با توجه به اینکه مشتری هدف شما چه محصولی از شما انتظار داره میتونین از گز های مانند گز 10 درصد و 18 درصد سفارش بدین، یا از گز های لوکس مثل گز 38 درصد پسته زعفرانی، گز 42 درصد پسته و گز 43 درصد بدون شکر سفارش بدین.

گز بادام درختی

بجز مغز پسته، مغز های دیگر هم در تولید گز استفاده میشود. مانند: فندق، بادام هندی، گردو و بادام درختی، بادام درختی یکی از بهترین مغز ها با گز است. برای استفاده بادام درختی در گز باید با استفاده از حرارت فر نیم ساعت قبل از استفاده بو داده شود تا درصد رطوبت بادام درختی کمتر از 3 درصد شود. این کار باعث میشه بادام خیلی ترد بشه و طعم جالبی بگیره.در گز های بادامی ما گلاب استفاده نمیکنیم ولی بیشتر عسل گون استفاده میشود. طعم بادام غالب بر هر رایحه دیگری که توی گز استفاده میکنیم هست. 

گز بدون قند

کارگاه گز فردوس برای تولید گز رژیمی بدون قند، ازهیچ گونه شیرین کننده مصنوعی مثل آسپارتام یا ساخارین استفاده نمی‌نماید. تنها شیرین کننده این محصول گیاه انگبین است. استفاده از انگبین گیاهی در این گز سبب شده بیماران دیابتی هم بتوانند این محصول را با خیال راحت میل نمایند.

گز زعفرانی

گز زعفرانی از دسته گز های خاصی که کمتر کارگاه گز سازی در ایران با کیفیت بالا تهیه میکنه. صرفا رنگ زرد گز ملاک طعمش نیست واحد تولیدی باید بدوند چه زعفرانی، چه مقدار زعفران و در کدام مرحله تولید به گز اضافه کند که رایحه زعفران در گز دیده شود. گز فردوس به ازای هر کیلو از 1 گرم زعفران سرگل استفاده میکنند. گز لقمه ای زعفرانی به صورت فله ای هم قابل سفارش دادن هست و چون گز زعفرانی تولید محدودی داره باید برای سفارش با شماره پشتیبانی گز فردوس هماهنگ کنید.

گز زعفرانی​

گز آردی

در دوره صفویه تجهیزات مناسبی برای بسته بندی و نگهداری و خرید گز آردی وجود نداشته و برای تازه ماندن ،خوشمزه تر شدن گز و نچسبیدن به دست، بعد از تولید در آرد نگهداری میشده است. پیشنهاد ما به شما این است که اول گز لقمه ای و فله ای سفارش بدین تا مشتری خودتون رو به دست بیارین. سپس اقدام به سفارش عمده گز آردی کنین. گز آردی در انواع مغز های پسته ای و بادامی و درصد های مختلف به همان شیوه سنتی و با آرد گندم تهیه میشه.

گز انگبین

گز انگبین طعم و کیفیت خیلی بهتری نسبت به گز های معمولی دارند. این گز ها با شیره گرون قیمت گزانگبین و ترنجبین شیرین شده اند و طعم دلنشینی نسبت به گز های شکری دارند. تفاوت این گز ها در میزان پسته نیست و بیشتر تفاوت قیمت آن ها در میزان انگبین و عسل استفاده شده  در گز است.

فروش عمده گز های بسته بندی:

گز های بسته بندی در دو نوع لقمه ای و آردی وجود دارند. گز آردی  همان گز سنتی 450 سال پیش هستند که طعم عالی ولی ماندگاری کمی دارند. ولی گز های لقمه ای با بسته بندی های نوین تا 4 ماه تازه هستند و در طرح ها و وزن های مختلف قابل سفارش هستند. گز های لقمه ای هم در بسته های 250 گرمی و 400 گرمی موجود هستند.