گز بلداجی

صادرات گز بلداجی اصل

صادرات گز بلداجی
0
(0)

از انواع تنقلات و شیرینی‌جاتی که به خصوص در سال های اخیر در حجم بالا از ایران به سایر کشور های جهان به خصوص کشور‌های همسایه صادر میشود، میتوان به محصول با کیفیت گز بلداجی اصل اشاره کرد. این محصول ارزشمند به طور عمده در کارخانجات و کارگاه هایی که در چهار محال و بختیاری واقع شده است تولید میشود. اما در شهر های دیگری هم مانند اصفهان با کیفیت بالا تولید میشود به طوری که صادرات گز بلداجی اصل کمک بسیاری به اشتغال زایی و اقتصاد این مناطق کرده است.

صادرات گز گلداجی

تولیدکنندگان، گز بلداجی را با انواع مختلف و در قیمت و کیفیت های متفاوتی از جمله گز ارزان قیمت و یا گز هایی با درصد بالای مغز ها تولید میکنند. شاید دلیل ارزان قیمت بودن برخی از محصولات گز بلداجی با اینکه همان کیفیت در طعم و مزه را دارد تفاوت و اختلاف درصد مغز هایی باشد که در مواد اولیه آن استفاده شده است. که همین عامل منجر به نوسان قیمت ها در بازار داخلی و یا خارجی میگردد. در هر صورت سالانه گز بلداجی به دلیل طعم و خواص فراوان آن با بسته بندی و وزن های مختلف در مقیاس بالا و به صورت کیلویی و فله ای به فروش میرسد.

صادرات گز بلداجی اصفهان

علاوه بر چهار محال و بختیاری، اصفهان نیز یکی از مراکز بزرگ تولید و صادرات گز بلداجی اصل در ایران است و این محصول را با کیفیت بالا وارد بازار میکند و از میزان فروش بالایی هم برخوردار است. هر چند که اصالت این محصول برای متعلق به استان چهار محال و بختیاری میباشد. همچنین تولید این محصول حساسیت هایی مانند تغییرات دما را با خود دارد که باید در هنگام تولید، عرضه و به خصوص نوع بسته‌بندی این محصول در نظر گرفته شود.

مطالعه کنید درباره‌  خرید گز آردی
فواید گز بلداجی با کیفیت

تولید گز صادرتی بلداجی

حرفه‌ تولید گز در سال 1334 در استان اصفهان آغاز و رواج پیدا کرد و از این روی عده بسیاری اصالت گز را مربوط به شهر اصفهان میدانند. به طوری که هزاران کارگاه و کارخانه با برند های متفاوت در این شهر اقدام به تولید و فروش گز با مقیاس بالا در بازار داخلی و صادرات این محصول به کشور های دیگر کردند. البته لازم است ذکر شود که مواد اولیه‌ گز از گذشته تا به امروز تغییر کرده است که البته میزان استفاده از هر یک از آنها باعث ایجاد تغییر در طعم و قیمت آن میشود. باید بگوییم که در گذشته از شیره اصل درخت گز انگبین برای درست کردن گز استفاده می‌شد اما امروزه به دلیل بالا بودن قیمت این عصاره، از انگبین‌های گیاهی استفاده می‌شود.

مواد اولیه‌ ای که به طور مشترک در انواع مختلف گز به کار رفته اند را میتوان به این صورت نام برد:

  • مغز پسته، فندق یا بادام
  • خلال بیدمشک
  • شکر
  • گلاب
  • گزانگبین
  • انگبین‌های گیاهی نظیر ترنجبین، عسل و…
  • سفیده تخم مرغ
تولید گز صادرتی بلداجی

فواید گز بلداجی با کیفیت

یک نمونه گز با کیفیت و مرغوب میتواند برای مصرف کننده خواص دارویی و درمانی نسبتا بالایی داشته باشد. چرا که مواد اولیه به کار رفته در آن مقادیر بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی را دارا است. از جمله این خواص دارویی میتوان به تقویت سیستم ایمنی بدن، خواص آنتی اکسیدانی، ضد سرطانی بودن، درمان استرس و اضطراب، تقویت حافظه، سلامت پوست و مو، تامین مقدار بالایی از انرژی و درمان کم خونی آن که ناشی از وجود ویتامین های A، B، C و E در آن است اشاره کرد.

مطالعه کنید درباره‌  شهر بلداجی کجاست؟

خرید گز بلداجی اصل

شما میتوانید انواع مختلف تولید شده گز بلداجی اصل را از نوع لقمه ای تا آردی آن به صورت فله ای و کیلویی و بسته بندی شده تهیه کنید. تهیه و خرید برندهای گوناگون از گز بلداجی با عرضه مستقیم در این بخش امکان پذیر میباشد. گز بلداجی برای پخش به صورت سراسری در تمامی بازار ایران توزیع میگردد. البته گاه میتوان سفارشات خرید گز بلداجی را برای صادرات هم دید.

برای خرید و اطلاعات بیشتر از طریق سایت با ما تماس بگیرید.

 

نویسنده: نیلوفر ایروانی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *